Friday, December 3, 2010

Lomography

Effect lomo
Sekarangkan tengah musim cuti sekolah, jadi aku menghabiskan masa dengan belajar photoshop. Terbaikkan? Kadang- kadang aku macam tak sedar tahun depan nak SPM. Macam tak best je sebut SPM.

TAHUN DEPAN ESS-PII-EEMMM LAH WEH!

Macam best tulis pakai caps lock..T_T SPM penentu masa depan ke? Betul kot..HAHA  BTW, tu bukan rumahku syurgaku baiti jannati.. Tu rumah pak sedara aku. Rumah nenek aku kat belakang tuh.Yang atap kaler merah tuh. Rumah aku kat belakang rumah nenek aku tuh..Betulkan dzack?HAHA! Asal aku tak amik gambar rumah sendiri? Sebab rumah pak sedara aku baru siap.. Macam comel jer rumah dia . Macam bagus je aku tanya, aku sendiri yang jawab. T_T
Lepas ni nak belajar buat bokeh la pulak. Nanti boleh cover physics form 4 lain kali.

Gambar sebelum edit
 

No comments:

stalkers terhormat ;P