Tuesday, November 30, 2010

THIS IS MY PASSIOOOOOONNNNNNNNNN!!!!!!!!!!

Dah lama aku tunggu! Dah lama aku tunggu! Jap nak besarkan font

DAH LAMA AKU TUNGGU!


Klik untuk pakai kanta pembesar


THE WORLD AT NIGHT WORKSHOP! Yeah! Aku nak pergi la wei! Dahla free. Mana nak dapat benda free cenggitu? Arggghhh~~~~~ Tapi mesti tak boleh pergi. Tahun depan SPM weh! SPM! SPM! Kelas tusyen lagih..Adoii~~ Kalau tahun depan tak SPM lagih, sure aku pegi..Bila lagi nak ada kesempatan duduk semeja berbincang dengan orang- orang pro astronomi camni..Dahla penyertaan nye limited..LIMITED weh! 55 orang jer yang boleh pergi... NOW, Tasnim dead.. >_<

Dahla hari tuh NASA datang kat Planetarium Melaka...Duhh~ Melaka sekarang dah ada dua buah planetarium, Kelantan bila lagi? Tak aci betollahhhhhh............
Umi, pindah Melaka jom! 
Kelantan kalau ada pun, Balai cerap Dr.Rowi. Tu pun bukannye boleh masuk sesuka-jantung-hati..  Nik Aziz please...!!!Planetarium satu??Boleh??
Klik kat sini kalau sesapa rasa nak pergi TWAN 2010 tuh boleh klik sini.. Atau contact redzuan kat sini redzuan[at]angkasa.gov.my ..

5 comments:

MIMIE AIZA said...

kalau pandai bahagikan masa mesti parents bagi kan.. pujuk elok2 :)

cRazy s0uL said...

parents tetap tak bagi...:(

Kech Hidayah said...

pegi la pegi ! bukan selalu ada. ala..dua hari je pun..bukan masuk tahun 2011 lagi..

Far8 budak baik said...

gudluck SPM kau adik..=)

cRazy s0uL said...

@kech tlg culik tenim bawak pegi sana buleh??

@Far8 thnx..:D

stalkers terhormat ;P