Saturday, July 30, 2011

Sel Perhatian Khas | Mantra Cell

Aku fikir lomokids memang gila- gila punya kepala otak. Sebab apa? Sebab dorang ceroboh penjara pudu. Yess peeps! Penjara pudu yang dalam proses nak diruntuhkan tu dorang ceroboh. I salute u guys!

Dan gambar kat atas tu orang panggil sel perhatian khas. Kiranya kalau penjenayah- penjanayah yang hardcore jellah yang duduk dalam tuh. Tulisan- tulisan khat bagai tuh sebagai pendinding sebab sesetengah banduan ada ilmu hitam. Tempat ni jugaklah yang Mona Fendi kena kurung tuh. Kiranya banduan tuh susahlah nak pecahkan dinding tu kalau ada tulisan ayat quran dengan nama Allah tu. Ada jugak sesetengah banduan yang ada ilmu ghaib, jadinya kalau dorang duduk dalam ni kiranya ilmu dorang tu agak sedikit lemah lah. Itu apa yang aku paham lepas baca komen bebudak ni dekat gambar ni dalam facebook.

Kalau nak paham lagi boleh tengok cerita mantra. Tak pun google jelah. Apa susah? Lepas aku baca benda ni baru aku paham dan tahu sedikit sebanyak pasal penjara. Jangan duk baca buku teks je weh. Benda- benda luar silibus ni pun kena tahu jugak. Takde la nanti jadi katak comel duduk bawah tempurung! Nak hidup di dunia ni bukan setakat dengan baca apa yang ada dalam buku teks je anak- anak. :) Dunia luar kena teroka jugak, kena jajah baru tak kena tipu dek orang.

Ni baru best. tengok yang real punya. baju banduan yang di tinggalkan tu beb! perrgghhh i don't think kita boleh jumpa gambar- gambar di dalam surat khabar ke apa.






dorang punya toilet. sadis gila kot.


baru ku tahu P.S stands for PERHATIAN POLIS!

pictures credit to Hanif Maidin dan Demang N Adam

No comments:

stalkers terhormat ;P