Sunday, December 2, 2012

Cara Nak Tahu Siapa Stalk FB kita. *ini serius*


*kalau tak nampak gambar, pandai- pandai korang lah eh. right click kat gambar > open in new tab ke ape ke. aku malas nk besarkan gambar. haha

1. Pergi dekat wall ataupun homepage facebook korang. right-click --> view page source.




2. Bila tekan View Page Source tu dia akan keluar benda pelik- pelik macam ni. Jangan risau! korang berada di landasan yang betul la tu.



3. lepastu ctrl+F --> orderedfriend
taip rapat- rapat taw! tu aku taip orderedfriend la tu tapi sekerat jer. biasalah aku kan malas sikit bab- bab taip ni. haha

4. copy nombor yang dalam kotak merah tu. lepas tu pergi dekat adress url taip facebook.com/nombor yang korang copy tu. and tadaaa!!! keluarlah page orang yang selalu view korang tuh. 

okay dah siap. nombor pertama tu top viewer la tu. lepastu second and so on so on. aku sengaja tak dedahkan yang top viewer tu sebab aku terkejut. tak sangka selama ni dia duk stalk aku. haha takpelah. teruskan lah. saya tak kisah~~~

ni kalau sape- sape yang ada crush ni lepastu pulak crush yang jadi top viewer memang perghhh gila la kan??? hahahaha

2 comments:

FairuzFauzey said...

menarik !! nk try lah ;)

the nimnim said...

haaa tulah. menarik gilaa..sebab tu share ni. huhu

stalkers terhormat ;P