Wednesday, June 30, 2010

Kemuncak Kokurikulum Naim

Macam sial je aku rasa aku pegi sekolah rineh.Menyesal tau tak??Aku pegi mula-mula sekali sebab TERPAKSA pegi sebab aku dah janji dengan Ustaz Omar nak buat video rineh.Tup2,aku tak jumpa cari kat mana partner aku berada.Asal weh??Ko pegi maner eh??Dah puas aku pusing-pusing satu medan kawad tuh nak cari ko.Ko pagi mane eh??Menyusahkan aku betol.Last2 sekali baik aku tengok orang tanding kawad.Lagi best daripada tunggu janji kau.Nah ni dia gambar-gambar yang aku curik daripada FB Cikgu Naim.

sangat cool kan cikgu-cikgu duk bersenam robik atas stage dewan makan?


Kadet Briged Bakti.Sangat special yaww!Sebab KBB hanya ada kat Kelantan aje!
Tempat saguhati.
Kadet Polis.Believe it or not,Komander dorang baru Form 1!Sebab Kadet Polis baru ditubuhkan,and ahli-ahli mereka terdiri daripada bebudak Form 1 and Form 2.Baju dorang smart tau!Kasut siap berkilat lagi.Kasut orang lain semua dah kusam..HAHA!
Dorang pon dapat tempat saguhati jugak!


Persatuan Bulan Sabit Merah.Tempat kedua.Tapi aku rasa dorang yang sepatutnya menang!



Puteri Islam.Tempat Ketiga.
This is the winner.Kadet Remaja Sekolah.Aku tak rasa yang dorang akan menag sebenarnya sebab time kawad statik dorang tersilap langkah kot and then berterabur.Tapi kejap jer.Pastu ok balik.Formasi dorang cantik!


Ni bebudak Taekwando yang perform sebelum orang kawad kaki.

Dah tengah malam dah ni.Baik aku tidur.Besok nak pegi sekolah kang duk bertafakur jer dalam kelas.

No comments:

stalkers terhormat ;P