Saturday, January 8, 2011

Tutorial Autopost

Cehhh~ Aku buat tutorial lah! HAHA Jangan marah ah Haliah. Saya tau awak tak paham apa yang saya cakap rituh kan? haha

Ok first, taiplah post macam biasakan. Takkan tu pun nak kena ajar jugak? hoho Lepas tuh jangan publish lagi. Tekan dekat post options>scheduled at  Part ni lah yang saya tak ingat rituh.. Hehe



Dekat part tarikh tuh setting dia macam nih bulan/hari bulan/tahun. 1/7/11 tuh 7 jan 2011. Paham? Dekat part masa tuh macam biasalah. Kalau nak PM tulislah PM kat situ. Lepas siap baru tekan publish. Nanti dia kuar macam nih


 Siap!

2 comments:

Kech Hidayah said...

wewwwiit! tenim buat tutorial..hebat!

Anonymous said...

yeyeye, da blh wat
taw2 jah..
HAHA! maloo gua!
anyway, tenx tenim...
jasamu tkkanku lupe (hehe)

stalkers terhormat ;P