Sunday, October 3, 2010

Cuti- Cuti 1Malaysia | Bukit Merah dan Zoo Taiping Perak


Sakit kaki. Terhencut- hencut jalan senget benget macam ketam.


Aku tak shopping kat sini. Orang India ramai. Takut aku. Orang Melayu jarang- jarang tak macam kat Kelantan.

Pagi hari dekat apartment.
 Zoo dia best gila kot. Lagi best daripada zoo negara.
 Macam artis..ngeh ngeh ngeh
 Iguana besar gila. Dalam gambar tak nampak besar.
Asyik muka kau jerr..Pergi blah!

Gambar jarak dekat. Aku masukkan tangan dalam sangkar dia lepas tuh terus snap!
Hai, nama saya beyonce!
Masa tengah jalan- jalan, aku nyanyi lagu beautiful liar tuh..time firstFIRST kan dia ada sebut 'beyonce beyonce' time aku nyanyi tuh dia berpaling. Sebab tuh aku panggil dia beyonce..haha!


Beruang matahari kot nama dia. Tak ingat
Hai, kawanKAWAN!


Gambar dekat waterpark tak sempat ambik banyak. Syok sangat main air!!haha
Habis aku muka aku..arggh~


Camera model : Canon Digital Ixus 80 IS
Photographer : Kalau yang ada pic aku tuh Una yang tangkap. Yang takde gambar aku tuh, aku sendiri la yang tangkap.. c(:

No comments:

stalkers terhormat ;P