Sunday, October 10, 2010

10 September 2010 | Tak kira aku nak post jugak

Kalau tahun lepas 09 September 2009|090909, time tuh aku tengah isi borang PMR yang kena buat pengesahan entah-apa-apa-entah.
Kalau tahun ni, ramai gila orang datang rumah aku. Besok parents aku bertolak ke Mekah. Lepas tu ramai- ramai berkumpul tengok majlis resepsi DR SMS.

*****
Malam jumaat ritu aku mimpi aku duk kat Mekah. Betul- betul depan Kaabah. Aku sempat tawaf tapi tak cukup tujuh pusingan aku rasa. Benda lain, saie, wukuf dan lain- lain aku tak buat.
Pagi esok aku bangun, aku terfikir, kenapa Allah bagi aku mimpi tuh?
Maybe sebab tengah hari tuh aku duk wat latihan syariah islamiah bab feqah yang tanya sal manasik haji tuh.
Tak pun mungkin gak sebab parents aku nak pegi wat haji..
Atau Allah dah nak tarik nyawa aku pastu dia terus bawak aku pergi kat Mekah nak bagi aku kenal rumah dia?

Seyes aku nangis sorang-sorang lepas dapat mimpi ni.
Kawan aku cakap tak lama dah tuhhh...
Tak lama apa bhaii??


ps:hey kech!tgh study lerrrr nii.study mukabuku. c(=

No comments:

stalkers terhormat ;P