Wednesday, January 12, 2011

Happy Birthday to YOU! | 12 Jan 1994

Hey, soul sister!

If you're alone, I'll be your shadow. If you want to cry, I'll be your shoulder. If you want a hug, I'll be your pillow. If you need to be happy, I'll be your smile. But anytime you need a friend, I'll just be me.

Happy Birthday to you HANIS PINK!
Sorry I don't  have your picture. So sad.. =( Kena ambik gambar ni sebelum habis form 5.
May God Bless You!
Good luck SPM, girl!
I know you can do it! 11A's + deh? :D
Be tough.
Don't be so sensitive. =D
Sorry for all my fault and thanks for those sweet memory we had together..
Forget the past ok, pink?
Ignore haters..grr~

Let's move to the past, shall we?. Here is the history.

Aku kenal dia mula- mula ikot facebook. Yeah, facebook. Thanks to facebook-lah. Aku ingat lagi dia yang tolong countdown berapa hari lagi nak ambik result PMR. HAHA! Sapo suh mencapub sangat. Sabit tuh aku ingat mg!  Mula bertegur  sapa bila dia mintak aku hantar gift kat restaurant city. Hell betul restaurant city. HAHA! Semestinya dia yang start tegur aku dulu.. =D Sungguh aku tak kenal dia masa dia tegur aku. Aku tau dia budak naim pun sebab tengok mutual friend dia ramai budak naim. Aku masih tak paham kenapa aku tak pernah jumpa dia masa form 3 atau sebelum- sebelum nih. Padahal, kerap jugaklah aku berulang- alik daripada kelas aku ke kelas dia. Tapi LANGSUNG aku tak terserampak dengan dia. Pelikkan? Hmm~  Ok, tu je kot yang aku boleh kongsi. Yang lain biar jadi kenangan okeh bebeh?

Yesterday brought the beginning, tomorrow brings the end, and somewhere in the middle we became the best of friends.

I remember these word
Justin Bieber said, : U smile, I smile
but YOU said
I laugh U laugh :)

p/s: Aku tak jumpa cari JBieber as a gift..hehe

No comments:

stalkers terhormat ;P