Sunday, January 2, 2011

Hero Malaya

Hero Malaya. Guess, boy or girl?

Ok, budak tuh girl. Yang part rambut cacak- cacak tuh semestinya aku yang buat. Kempunan nak buat kat rambut sendiri sebenarnya. Tapi tak rasa macam nanti kena penampar dengan abah aku ke sebab buat rambut cacak- cacak?(Kalau rambut panjang boleh buat ke?) Buat kat adik takpe sebab aku kakak yang kejam.

Terima kasih kepada Apex, Matyo, Sabree Sali, Rajagobal dan Harimau Malaya | Kerana anda, kami tak perlu ke sekolah hari ni.

Hmm, this is not the last post. Yeah, I know, tahun depan ni nak SPM. Jarang- jarang online lepas ni. Nak tinggal semua benda maya. Cuak nak SPM. Lepas ni ada beberapa post yang aku dah siap- siap buat autopost. Aku kena cakap jugak benda ni, sebab nanti kalau- kalau aku meninggal ke lepas tu tetiba ada new post kat blog aku tak ke haru? Lepas tuh, pakat ramai- ramai panggil Mastika sebab tetiba blog orang yang dah meninggal ada new post. Nauzubillah mintak jauh segala bala.

2010 VS 2011

Bye-bye honeymoon. Hai- hai buku. Bye- bye main-main. Hai- hai extra class. Bye- bye tidur lewat malam sebab online. Hai- hai tidur lewat malam sebab study. Bye-bye photography world. Bye- bye lomography world. Bye- bye astronomy world. See you after SPM.

Aku tabik kat sape- sape yang betul- betul tekad nak tinggalkan blog dan facebook. Aku tak boleh rasanya, tapi tengoklah dulu mungkin kalau dah gian sangat nak online boleh hadkan masa untuk tak lebih daripada 1 jam. InsyaAllah aku boleh hidup tanpa internet.

Sorry kalau pernah sakitkan hati sesiapa sepanjang start blogging on March 2009 sehingga ke hari ni. Thanks blog, kamu dah mengajar aku untuk tak meluahkan masalah kat orang, hanya pada kamu dan save as draft. Selamat. Ada 19 draft out of 143 post on 1 Jan 2011. 1.4.3 and 1.1.11. Nice number right? =D

Good luck SPM slave 2011. 2011 means 11 A right? Besok start jumpa dengan diktator tersayang.

Lets,

Burn the candle at both ends!

Yeah, tahun depan mesti busy giler dengan extra class dan yang sewaktu dengannya. Prove to them 7Eleven! Buktikan yang anak tiri jugak boleh berjaya!

Last word, benda yang paling bernilai yang aku belajar pada tahun 2010 ialah 'JIKA ANDA BERMUSUHAN DENGAN SAHABAT ANDA BERSIAPLAH UNTUK MENGALAH DEMI PERSAHABATAN KALIAN' =D That's why aku tak pernah kisah kalau sahabat yang sakitkan hati aku sebab sahabat sukar dicari. :D

Bye.

See you later guys!

p/s: Al- Fatihah  buat Faizal Yusof

2 comments:

nuranne said...

All the best throughout 2011. Don't forget to have a little bit of fun with your best friends.

I'm sure 2011 nanti akan jadi your greatest year.

Kech Hidayah said...

huuuuuuuuuu....org br je mengalah utk kawan2 baik masa akhir tahun aritu dan sekarang diorang kembali.mengalah tak beerti salah.study tenim! study!

stalkers terhormat ;P