Saturday, January 1, 2011

RIP 2010. OH, Hye 2011!

Ohh,

RIP 2010
Thanks for making me smile on 2010!
Ohh, hye 2011!
2011, please be nice to US!
Goodluck dear SPM slave!
May Allah bring US LUCK for this year!
And I'm sorry for what I've done on 2010.
Forgive me or not? :)
Aku hantar kat sume kawan- kawan aku yang aku ada nombor fon. huhu Yang pakai maxis tak payah duk buat muka jeles. Sapa suh pakai maxis? huh Aku sedang dalam mood kempen berjimat- cermat membawa berkat ni.

2010 memories: 
-Kehilangan dua orang insan tersayang. Mak sedara aku dua- dua meninggal sebab kanser. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin. Al-fatihah
-Dapat deskmate yang..Ohhh, aku tak suka dia sejak form 1 lagi. Entah macam mana la dia boleh jadi deskmate aku ni.aish!
-Hey, I got another telescope! Thanks abah kasi hadiah untuk PMR..Huhu So, sekarang ni aku ada dua teleskop + 1 binokular. Oyeah. Tapi semua kena simpan dalam almari  biar berhabuk-berkulat-bagai sebab tahun depan nak SPM..
-Ohh, I have haters.. LOVE U!
Banyak kot benda yang aku tak ingat. Hee~ Dah 86 kot umur aku. Sebab tu banyak benda yang aku tak ingat. hua! 
Overall, tahun ni PALING BEST! HAHA Tahun honeymoon orang kata. Tapi yang part deskmate tu lah yang aku paling tak suka. Hari- hari merosak mood aku jer. :(
Thanks friends untuk tahun 2010. Korang memang best! Except deskmate!!hua! Menderita aku setahun dapat deskmate macaam tuh. Errggghhh!
Azam tahun baru aku ialah menunaikan azam tahun lepas.. eh, ni macam azam taun lepas je.. Semoga azam tahun depan bukan lagi azam tahun ni. :)
Let's move to 2011, shall we? Tee-hee-hee

HAPPY NEW YEAR!

No comments:

stalkers terhormat ;P