Friday, February 26, 2010

stress makes my migrain berkunjung tanpa perlu dijemput...

dengan membaca post kali ini saya (pembaca) tidak akan menyaman penulisnnya di atas apa- apa alasan sekalipun.(AKTA JENAYAH CYBER)opss....

oh tidakkkk!!!!
adakah sejarah akan berulang????tidak kot untuk UP1..biasanya untuk final exam baru datang segala macam jenis penyakit...hanya berdoa kepada Allah s.w.t..aminn~~belum bersedia mental untuk menghadapi malapetaka..tetapi fizikal iAllah sudah bersedia..



post kali ini memang agak sedikit skema..agak suci bahasa melayu yang digunakan...
PERHATIAN:
tulisan berhuruf condong tidak sesuai untuk digunakan dalam penulisan karangan bahasa melayu  kertas satu ataupun dua..sebarang pemotongan markah akibat tidak mendengar nasihat,anda tidak boleh menyalahkan penulis..harap maklum.


p/s:post yang agak meloyakan tekak.sila jangan muntah sekarang.sila muntah secara berjemaah beramai- ramai.post kali ini bahana peperiksaan ujian pengesanan 1 yang akan dimulakan dengan kertas bahasa melayu..jadi,jangan mempertikaikan bahasa melayu suci yang digunakan dalam post kali ini.. sebarang surat- menyurat tidak akan dilayan.jika sudah berasa loya, silakan dengan segala hormatnya menekan alt+ f4.kerjasama pihak tuan didahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih.
sekian, terima kasih.

No comments:

stalkers terhormat ;P