Friday, July 9, 2010

1,2,dan 3 pelesit dah berambus

Pelesit 1= Kakak aku yang sulung
Pelesit 2= Kakak aku yang kedua
Pelesit 3= Abang aku

Kejam tak aku panggil dorang semua pelesit??Tak kejam kan??Mujur aku tak panggil kuba rabik jer..

Dorang semua dah pegi kolej/uni masing-masing.Tinggallah aku terkapai-kapai di tengah lautan.lol.
Berbahagialah aku boleh guna laptop sorang diri.Tapi kan, pedih jugak dorang takde.Bukan pedih rindu lahhh..
Pedih nanti aku yang kena buat semua house chores..Letih dowh...

Kalau dulu aku balik sekolah terus ada nasi nak dibaham.Sekarang??Habuk pun tarak..Either makan nasi bungkus or tunggu mak aku siap masak pukul 5..Sedih..:((
Ada sape2 rela hati nak jadi maid kat sini??Mak aku duk tengah carik sorang maid.Tapi taknak yang indon punya.Mak aku tak percaya kat minah-minah indon.Baik ambik bebudak kampung yang tengah takde kerja.

Yang abang aku ni oun satu, rituh beria-ria cakap kat aku dah taknak balik.Nak balik nanti raye jer.Tapi sekarang??Tetiba jer terpacak kat depan rumah tuh kenapa bai??Kau homesick ke bai??hahaha..Terbaik lah abang aku nih..

Pelesit nombor satu pon sama.Dah elok aku berbahagia di sini yang korang berdua tetiba sepakat nak balik rumah rineh kenapa weh??Dah aku kena berebut nak guna laptop dengan korang berdua.Tapi bagus jugak korang berdua balik, banyak lauk yang mak aku masak rineh..hehehe..

Dah la bai, aku nak citer pasal benda lain pulak boleh??
Hah?Tak boleh??
Ok then..Bai Bai..Facebook smileys

2 comments:

Hamzah Ian said...

kuba rabik??? lame gua tak dgr boh

cRazy s0uL said...

mg ore ganu kea?

stalkers terhormat ;P