Saturday, October 16, 2010

Kenapa Media perlu prejudis terhadap rakyat Kelantan?

Apa pasal takde tindakan weh?

Mohon sesapa tolong report kat polis haha!


Budak tuh dah mengaku dah pun yang dia pun turut sama terlibat memukul penyokong Kelantan. Apesal tak tahan dia?Kalau budak kelantan sampai lubang cacing pun kau cari kan?? Ni budak negeri lain asal tak tahan dia? Dah terang lagi bersuluh dah tuh. Nak tunggu musang berjanggut dulu ke baru nak tahan?

KAFA dulu kene denda sebab kejadian yang berlaku diluar stadium, tetapi apabila berlaku pada FAS, FAM kata diluar kawalan pulak!

 

Mentang-  mentanglah Kelantan ditadbir oleh Pas korang nak berat sebelah pulak yer??What the hell lahh..Sukan takde kaitan dengan politik okeh?

 Yeah, gomo Klate gomo-kito anok klate bako oghe brani! Ingat korang buat camtu kitorang takut lah nak masuk padang? 3-0 balasan untuk orang yang buat jahat..

And now Tasnim ingin buat karangan format SPM....

Kalau kata satu malaysia kenapa media massa tidak memainkan peranan dalam memantapkan lagi transformasi yang ingin dilaksanakan oleh PM kita? Peranan satu Malaysia ialah menyatupadukan rakyat. Apakah ini boleh ditafsirkan sebagai rakyat yang bersatu padu? Mohon pihak berwajib buka mata dan jangan berat sebelah. Selain daripada pihak berwajib, media massa juga perlu mengambil cakna tentang suara rakyat Kelantan yang inginkan keadilan. Deduksinya, para pendidik di alma mater perlu mendidik para pelajar untuk menghormati perasaan satu sama lain supaya para pelajar apabila dewasa kelak tidak menjadi seorang yang buta mata dan hati dalam menilai sesuatu perbuatan dan tidak bertindak membabi buta dalam hal seperti ini.

You sound sarcastic tasnim!. Haha! Sekali sekala memantapkan penulisan. Kan dah nak exam?Sapa kata dalam blog tak boleh tulis dalam format SPM??haha..

 Sumber berita dan gambar: Kelanta Fa & Kelab Penyokong Siber Bola Sepak Kelantan

 p/s: mampos lah aku. Jap agi kena pegi nyorok..

p/s/s:Sapa yang makan cili dialah yang terasa pedasnya.sory kepada yang terasa cili tuh pedas. Bukan niat nak menunding jari kepada sesiapa. Cuma nak menunjukkan perkara sebenar yang berlaku di luar sana.

p/s/s/s: Aku tak berapa minat bola, tapi tertarik dengan berita ini..hee hee

3 comments:

iDa said...

adoiiii....
xsgka.....
teruk gak bnd cmniii...
tp xthu lak sal ni...
bila ek bnd ni tjd?

cRazy s0uL said...

ntah..mnggu lps kot..xtau lah..

anyss ahmad said...

wooo. ni memang berat sebelah ni. marah betol !

stalkers terhormat ;P