Thursday, November 18, 2010

Turning Point

Hi, turning point!
People keep call me with that name...duhh

BTW, Selamat Berkorban! Tahun memang aku berkorban sungguh- sungguh kot.. Beraya with no parents..haha (evil laugh)

It's 3 in the mornig..Tadi tiba- tiba aku tersedar, tengok kiri kanan, lepastu nampak laptop kak aku terbukak.. ooo yeah! HEAVEN! Dia duk tengah donlod cite ape ntah. Online pagi- pagi buta buat aku rasa lapar la pulak..duhh~

Aku syak bil letrik bulan ni naik lah.. Mesti terkejut punya abah aku nanti dia balik.

Tiba-tiba aku berminat dengan benda nih:
Guess what is it?
Keychain? 
Bukan keychain dowh....
It's a camera! Yeah! It's a lomo camera called NICO digi.. Cool right? Macam comel jer..Haha
Erghh, camera lomo memang kecik, kiut semacam jer.. Takde lar besar gedabak macam dslr tuh.. haha Boleh buat keychain taruk kat pencil box..agaga~Dengan henpon pon besar henpon lagi, tau tak? Tiba- tiba aku terpikat..hee~

Dia guna satu jer bateri AAA.Takde flash. Focal lenght 2.8. Ringan je menda alah ni 15 g jer! Kira ok la kan?

OOkkkk lah gambar dia. Memang la tak boleh lawan dslr.Tak sharp sangat tapi tak sehudus gambar yang diambil ngan fon kan?

Tiba- tiba aku terasa nak beli satu! Boleh? Kat kelantan jangan harap korang nak jumpa kedai lomography.. Beli online la wei. Senang!

Mana lagi best nico digi, atau kuro digi?


What's the point? 
It's turning point!
p/s:Tiba- tiba aku rasa lapar..duhh~

No comments:

stalkers terhormat ;P