Wednesday, December 12, 2012

Mohon Jangan Dekati Jika Diri Tiada Insuran Jiwa


"kenapa sedih ni?"

"tak ah. mana ada."

5 minutes later

"weh, apa kau ni orang duk gelak- gelak kau senyap jer."

"dah tu fon aku tengah rosak kau nak suruh aku gembira?"

"laaa, tadi aku tanya sedih tak kau cakap tak."

"aku memang jenis suka tipu dengan emosi diri sendiri."

"ohh,,okay. jadi aku tak boleh percaya la yer kalau cakap kau suka ke benci ke apa ke?" *nada gurauan*

"kau dengan sifat pemanipulasi ayat tu memang laahhh ... " *nada marah*


dah. aku tersentap dekat situ. masuk kali ni dah dua orang cakap aku suka belitkan ayat orang sampai ayat orang tu dah jadi tersalah paham dah. dan kau tau apa akan jadi kalau ayat tu dah disalah pahamkan? of cos la sakit pedih ulu hati kawan tu beb.

No comments:

stalkers terhormat ;P