Thursday, June 24, 2010

AHAD DAN RABU: HARI RAYA

Ahad hari guru..
Rabu hari kemuncak kokurikulum..


Aku tak nak pegi sekolah!!!!
whahaha...
ape kes nak pegi??
Dah la sekarang nih cuaca panas giler..
Taknak aku cari pasal nak pergi sekolah pastu berjemur tengah panas..Baik aku duk dumah online,tidor dan makan!!haahahaha...

Dah 10 tahun aku sekolah.Dan dah 10 tahun aku duk dengar cikgu-cikgu duk nyanyi.....

kami guru malaysia..
berikrar dan berjanji..
bla bla bla...

 Dah malas aku nak pergi dengar cikgu duk nyanyi benda sama tiap tahun...
Korang jangan jeles aku taknak pergi sekolah..
Ok dah.Tu jer nak cakap.Bye!

2 comments:

syue said...

ahhahh. tp lagu guru malaysia tu sedap apa =))

cRazy s0uL said...

muzik dia je kot yg sedap..
tp suara cikgu yg nyanyi sume hancuss..
hahaha

stalkers terhormat ;P