Tuesday, June 22, 2010

SUKE GILER HEPI

suka- suki nak mati rase bila aku tau markah bio aku..
naik mendadak-dadak.....
giler hepi weh..
walaupon markah physics aku turun, tapi aku gembira hepi sebab bio n chemi aku naik..:DD
i love math but i hate physic :DD
setakat nih aku baru boleh A utk +math,math n bm jer..haha
BA aku alhamdulillah pass..:DD
naik jugak dari yang dulu..:P

4 comments:

Nur Hidayah Yahya said...

naik mendadak tu berapa adik?naik 3 markah?5 markah?hahahah..saje dengki kat sini..(berapa markah kech dulu ek?)

tenim said...

naik mendadak tuh mknanya brtukar gred lah..
14 markah naik..ok,kech,,sila jeles sekarang..:DD

Nur Hidayah Yahya said...

tak jeles pon kalau takde bukti.tunjuk la report card.setakat buat entri camtu orang lain pon boleh tipu.hahahha.usaha lagi ye adik.

tenim said...

terpulanglah law kech nak ckp saya tipu..
g pun saya nak tipu sape??
tipu kech??takde maknanyalah..

stalkers terhormat ;P