Tuesday, July 20, 2010

Kepala Otak Mereng

Dah lama aku tak update blog.
Kenapa??
Sebab........
Aku sedih.
Aku dah hilang mood berblogging.
Aku tak boleh concentrate dalam kelas.
Aku tak paham tajuk Circular Measure.
Macam mana nak exam?
Aku tak paham fizik.
Ada sape2 nak ajar?
Ada orang gila duk mengacau kat formspring aku.
Ada orang berani nak tolong aku pergi sound?
Tahniah buat orang itu.
Kau dah berjaya buat aku rasa down.
Kau dah berjaya buat aku hilang sorang lagi kawan sekelas aku.
Aku dah memang sedia tak suka beberapa orang kawan sekelas aku.
Ingat korang perfect sangat ke nak kutuk-mengutuk orang?
Benda tu la kot buat aku tak suka dia dan beberapa orang lagi.
Kau pehal nak cari kesalahan orang lain??
Tahun ni aku dah tak banyak cakap dalam kelas.
Believe it or not, time sejarah sekarang ni aku dah tak menjampuk time cikgu mengajar.
Walaupun cikgu tengah wat lawak aku senyap aje.
Takde mood sebab ada deskmate yang macam gitu.
Sorry to cik deskmate.
Memang aku tak suka kau..
Dari dulu lagi aku nak berbaik dengan kau, tapi perangai kau buat aku meluat.
Sampai kesalahan aku yang sekecil zarah tu pun kau nak ungkit-ungkit sampai seluruh kelas tau ke?
Dah, tak baik aku duk kutuk orang.
Tiap-tiap hari mesti aku dengar yang dia cerita dia benci someone.
Budak itu lah, budak inilah, budak kat dorm lah, budak lower form lah..
Dah, aku nak pergi makan. Makan banyak-banyak pon bukannya berat badan nak naik..Aduuuhhhaaaiii!

3 comments:

Anonymous said...

bkpo ni tenim?? crito la katku...ngee~~asrama ko brule??ahahaha..ak sedia mndgr...

the nimnim said...

ngahahhaa..mg skmo nok tau gosip2 gtu dop??hahaha
mls aq oyk ko mg..t gak trsebar sluruh koloh tuh..haha

Anonymous said...

oloh..sluruh koloh x tehenyoh!! biar r...ak ngisaf doh...xse tau eh...sob5

stalkers terhormat ;P