Friday, August 13, 2010

Live Life >IO I'm Blessed

Guess where?

Kat sebelah kanan tuh ada Billion/ Kota Sri Mutiara.
Kat belah kiri ada Balai Islam.
Itu padang ragut rumput.Bukan padang tempat bebudak main bola, etc..
Kalau aku cakap tuh kat belakang rumah aku, agak-agak korang percaya tak?
Tapi aku rasa-rasa korang kena percaya jugak sebab tuh memang kat belakang rumah aku!
Tiap- tiap hari aku dapat tengok scenery ni. Tak pernah sekalipun aku puas!

The power of God's creation.

Beautiful scenery.

At my backyard.

AND I'M BLESSED.

1.4.3 LIFE!

2 comments:

Kech Hidayah said...

tenim manja...bila nak ajak kech datang rumah?hahah..nak tgk susana itu!! mau!!

cRazy s0uL said...

silalah dtg rumah..meh la t rya nih..:)

stalkers terhormat ;P