Friday, September 3, 2010

post ke-100:cerita bulan puasa

post daley bahaso kelate la.buleh dop??sero sedak jah kecek gituh..hahaha

+++++++++

Nak cerita pasal pegi solat terawih.Tapi macam tak best jer mengutuk orang.HA!HA!Biarlah...
Nyesal giler weh pergi sekolah ari kamis.Belajar chemi jer.Dah la aku macam kelam tak berapa nak paham ape yang tcer ajar.Tcer pulak duk asyik tnye soklan pastu tuju kat aku.Macam tau2 jer yang aku tak paham.=_+
Eheh!Pukul doblas lagi ada budak-bbudak yang bersiap nak balik rumah.Lebih payah tak payah pegi sekolah terus kalau cenggitu..duhhh~Aku pergi sekolah pon sebab..emmm...emmm..Tak bolah cakap..ahah!Tak boleh cakap sebab Hanis Pink baca blog ni..hahaha!

Aku kesian dekat org yg cayer pasal marikh dekat dgn bumi time 27 ogos rituh..hailloooo~Sape punya keje la pegi sebar cerita yang tak betul..Time tuh Marikh duk kat belah KANAN dari Zuhrah, lebih kurang 2 darjah ke kanan, atau kalau kau nak lebih senang nak faham, kira-kira jarak 2 jari ke kanan dari Zuhrah. Dan kecerahannya amat malap dan bersinar seperti sebuah bintang biasa sahaja!
Dan aku pon tak tau la apa pasal 'orang tuh' rajin sangat nak tambah daripada 27 Ogos 2003 jadik 27 Ogos 2010.Terbaik lah orang tuh!Ramai orang cayer dowh..hahaha!

Sumber daripada google search dan falak-online..:)

No comments:

stalkers terhormat ;P