Friday, September 17, 2010

Macam Orang Gila

Aku rasa macam aku nak bertukar jadi macam orang gilerr...arghhh~
Apesal cikgu aku bagi homework banyak giler macam taknak kasiii aku raya..
Aku duk buat homework fizik tau tak?
Tau tak fizik tu macam nak bunuh aku jer?
Gila aku nak kena cari properties of lenses in torchlight and periscope...
Yang part periscope tuh aku dah jumpa. Masalah sekarang duk kat part torchlight.
Aku search torchlight tadi macam- macam benda keluar.
Eh jap, sejak bila torchlight jadi game??
Yang aku jumpa banyak tentang game jer..
Mau tak giler aku??
Esok sabtu, lusa ahad..argghh~
Ahad ada fizik.
Ahad ada Add math.
Ahad ada Syariah.
Semua subjek tuh homework dia banyak gila.

p/s: agak- agak apa cikgu zul akan buat kalau aku bakar jer semua kertas revison dia yang tujuh set tuh?

No comments:

stalkers terhormat ;P