Thursday, December 16, 2010

Dulu kutuk,sekarang suka

Letih duk ejas benda neh tau tak?? haha

Aku menjahanamkan profile kak aku..hahaha Aku nak  menjahanamkan profile orang laen gak neh..HAHA!

Aku ada jumpa yang JBieber punya.. Ada sapa2 nak tak? haha

 

Gambar sape entah aku kebas. Kak aku suggest.. Aku tak kenal pun jantan tuh..haha

Sape2 nak amik, silakan lahh~
Cara nak guna, save gambar tuh satu persatu.
Buat album baru dalam facebook.
Upload kesemua gambar tuh..
Tag diri sendiri, bermula dengan yang gambar last sekali.
Maksudnya, fes sekali tag diri sendiri gambar yang ada tulisan '!!', yang kedua tag yang bertulisan 'OP' and so on, so on....
Yeah, my second fb. Tadi baru aku buat..lalala~ Jap, nak deactive balik facebook muka buka neh..haha
 
 Sejak bila aku minat JBieber dengan KPOP nih? HAHA Ni contoh je kawan- kawan. Dah aku tak tau nak tulis ape aku tulis lah benda nih. Jangan salah anggap ok?
Idea asal :




Checkout others!



Cool right?


2 comments:

Kech Hidayah said...

wahahaha..kreatif jugak tenim neh..ingatkan tau kacau orang jekk.

the nimnim said...

yes3! dah dua kali kech puji~ hahaha memang rh tenim suka kacau kech sbb kech hbzy study!kua3~

stalkers terhormat ;P