Friday, December 10, 2010

Maal Hijrah

Macam lambat jer aku nak ucap Salam Maal Hijrah kan? Tapi aku dah wish kat fesbuk.

Klik untuk pembesaran yang sihat dan kuat..
Sialan lah weh. Aku tak perasan pun yang aku dah salah eja. Anyway, aku tak kesah pun sebab aku kan berkawan dengan Aiman tak kesah.  lalala~

Sebab dah masuk tahun baru, jadi aku pun masuk bilik. Walaweii. Bilik siapakah ini? Kemas bilik kejap. Lepas tuh keluar bilik, pergi kat tempat study. Tengok buku bertimbun- timbun atas meja study. Kemas-kemas-kemas. Taruk balik kat rak, buang sampah. Siap! *Whoa! Bangga gila tengok bilik dengan tempat study bersih* Tengok kat meja study adik aku, meja dia lagi kemaslah weh!T.T
***
Sampai sekarang aku masih tak paham pesal lah weh ramai sangat minat korea? haha! Bukak laptop kak aku, lepas tuh bukak winamp, korea-korea-korea, scroll down sampai habis. Apakah? Takde lagu lain ke selain korea? Adakah penyanyi- penyanyi lain sudah pupus? Tutup laptop. Pergi curik abang aku punya pulak, bukak winamp. Err, 4 lagu sahaja? EMPAT SAHAJA? ergghhh~ Tak best nih. Laptop abang aku, game jer penuh. Aku dah muak dengan game. Kadang- kadang layanlah jugak time aku stress. Ambik laptop kak aku yang sorang lagi, bukak winamp..pergghhh~ Lagu zaman bila nih? Ketinggalan zaman sungguh. Last- last sekali, bukak utube.



Mike Tompkins. Suara macam best. Muka ok. Bini dah ada. Yang paling penting beatbox ngan accapella dia best! haha



Tajuk post Maal Hijrah tapi cakap pasal Mike Tompkins. Tak boleh blah.  Aku rasa takpe kot.

No comments:

stalkers terhormat ;P