Friday, March 25, 2011

La Tahzan : Allah Knows Better

he's wearing ladies like sweater..aiiyooyo
Oh, hye!
Congrates bro! He got 6A's. Orite ah. Ore jate sene nok masuk U.
Ok, congrates kakak- kakak Naim yang dapat straight.. Ahhh,, result aku agak ..........(sila isi tempat kosong) untuk PKBS 1 except for BA. Tapi aku tak capai target.. wuuu wuuu. Qs tak dapat A. Aku rasa aku dah hafal apa yang patut. Tapi bukan rezeki nak buat macam mane kan? Siyes aku nangis time tahu markah qs. Tanyo wa kalu x cayo. =( Tapi aku dapat 2 A+! hahaha

KBMALL popular gile kot sebab tino neh,,
Bkpo napok muko mace pontianak? lol
Bajet kool buat aksi stunt camtu. Kot ye pun nak bunuh diri, pegi ah terjun kat belakang KBMALL tuh. Tak payah ah wei terjun menghadap traffic light. Bajetnyeeewwww..
Wak gura demo nga bunuh- bunuh diri ni. Aloh laaa. Mujo tuhe saye ko demo tok wi demo mati nga bunuh diri gitu.

I think that I need to quit from blogging. Baik pegi hafal qs tuh biar hadam betul -betul. Aigooo..
Ok, bai!
p/s: sape sukarela nak ajar aku BAT? plizzz,,,,,,,,,,,,,

No comments:

stalkers terhormat ;P