Tuesday, January 31, 2012

I Swear I Behave

oh hai! ni first time menulis lepas kena kurung macam banduan. hewhew

ok lets start the journey...



ni geng budak- budak kelantan..agak sewel sedikit. lol


mereka berdua ni antara orang yang terawal aku kenal masa mula2 sampai... nampak tasik kat belakang tuh? kitorang kena pusing satu tasik tuh baru sampai kat dewan makan. can u imagine that? sebab tu aku malas pegi makan. tambah-tambah kalau minum petang tuh. semata-mata nk makan kuih sebijik kau sanggup nk pusing satu tasik tuh? tak perlu rasanya. baik duk dalam bilik. menulis ...... kikiki


that india,,,nama dia siva. yes! aku pandai dah eja nama dia! lol tapi aku panggil dia sivaji sebab ada cerita sivaji the boss tu kea. huhu satu-satunya india yang aku selesa berkawan. india lain..........................hmmm........tak tau lah. aku lebih selesa berkawan dengan cina daripada india. haha

oh. ni kat depan bilik aku.

kat tempat penginapan kitorang ada pelita. kau ada? hewhew
ni jalan nak pergi dewan makan ngan kelas. naik tangga macam tangga batu caves..perrgghhh tinggi menggunung. jalan dia je lawa. dewan makan takde la lawa sangat pun. tapi yang paling penting,dewan makan sangat bersih!

domo. yes domo! domo xleh nak tinggal kat rumah. dia ikot masuk dalam beg time orang duk packing barang. haisssshhhhh!

okay dah. kat plkn aku kenal ramai sangat orang. macam- macam perangai. siyesly, aku tak biasa dengan environment baru. dengan budak- budak yang perangai tak macam budak naim. dengan budak- budak yang terlalu social. yang....errrggghhhh entah. aku buat-buat macam biasa jelah. tiga bulan kot aku kena survive duk kat situ. kalau tak biasakan diri, macam mana nak hidup? takkan all day long nak hidup sorang-sorang kot?

yang budak-budak perangai tak macam budak melayu islam. pegang2 tangan dengan lelaki,kissing,peluk2. tapi nasib baik kat plkn perangai dia okay sikit. yang budak suka gaduh pun ramai. tapi,jangan risau. i swear i behave. alhamdulillah,setakat ni aku tak terpengaruh lagi dengan anasir2 jahat. even my bsfren pun cakap aku belum berubah. masih tasnim yang dulu. i'm glad okay? she knows me very well. and of cos i must believe on what she says. wiii cacacaa! dah la tulis. tak larat dah. huihui kthnxbye

No comments:

stalkers terhormat ;P