Sunday, January 15, 2012

Looooooooooooooser Part 2


Tahun 2003,2004,2005

Tahun ni dah start pakai tudung sebab jadi prefect. kahkah ouh,tahun ni aku join taekwondo. aku punya coach dah jadi sekolah naim punya coach. takde yang best kot tahun ni. boringnyewwww hidup. hewhewhew time darjah empat pun takde benda yang best. aku stop join taekwondo ah time ni. stop dengan belt hijau. darjah lima pun takde benda yang best. tahun ni cikgu dah start hantar aku pergi kursus. dua tiga kali jugaok lah pergi kursus pengawas. dekat terengganu. masa tu ikut jelah kan cikgu suruh pergi kursus la, kem itu ini dengan jantan yang langgar aku masa darjah dua tuh. LOL memang kitorang berdua jelah yang selalunnya kena pergi kursus. masa tu tak tahu apa-apa kan, jadi just ikot jelah apa yang cikgu suruh. lepas tuh masa nak akhir tahun,aku dapat surat tawaran jadi penolong ketua pengawas. how come.................. patut pun kena pergi kursus rata-rata tempat. duk sekolah rendah memang aku aktif. habis semua pertandingan aku join. haha naik form 1 terus jadi pasif. ohh,mungkin juga sebab sekolah menengah tak adil. peluang banyak dapat dekat budak asrama aje. betol dak?

Tahun 2006
macam biasa. busy dengan exam, kursus tak habis-habis, join macam- macam aktiviti blablabla. macam orang lain jugak. ye dok? tahun ni baru start tusyen. tusyen tak best time tuh.


ok dah. teng treng teng teng trengggggggggggggg... habis dah cerita pasal sekolah rendah. best kan hidup time tuh? takde langsung masalah. even masalah dengan kawan- kawan pun tak dak jugak.

No comments:

stalkers terhormat ;P