Monday, December 31, 2012

Eh Awak Hantu Ke Manusia


Semalam, aku baru balik daripada study fizik dekat bilik member aku dekat blok lain. lepastu time otw nak naik bilik aku ni, aku terserempaklah dengan sorang akak senior yang baru keluar dari toilet. aku rasa dia senior kot sebab dia pakai baju kolej yang lama punya. haha masa tu pukul 1 pagi lebih kurang. bayangkan benda ni berlaku dalam keadaan gelap. hanya ada sedikit cahaya lampu daripada toilet yang menerangi kitorang. akak tu kan baru keluar daripada toilet pukul 1 pagi lepastu tetiba terserempak dengan aku. dengan muka terkejut, dia pun tegur,

akak senior: eh awak hantu ke manusia?

aku: saya manusia la. kenapa kak? haha

akak senior: tinggi sangat!

lepastu akak tu cepat- cepat masuk bilik dia. -,- comelnya akak.... saya hantu ke akak yang hantu sebenarnya? T__T

No comments:

stalkers terhormat ;P