Friday, February 15, 2013

Meteor Menghempap Rusia




Sebuah meteor bersaiz super gila besar woihhh bakhang menghempap Rusia. 
kalau rasa tak sabar nak tengok meteor tu boleh skip ke 0:13. kalau nak rasa berdebar dulu sebelum meteor muncul tengok la dari awal. hihii
ni kawah yang dihasilkan la kot. aku pun kurang pasti. sebab aku ambil dekat link ni. bahasa rusia mana aku paham T___T

video di atas menunjukkan keadaan bila mana meteor yang melintasi ruang udara rusia itu meletup di udara. kacau bilau habis penduduk bandar rusia tu. dilaporkan 400 yang cedera. tingkap habis pecah, siren kereta berbunyi dan manusia bertempiaran lari. scary okay bila tengok video ni. blok aku terbakar haritu pun aku dah macam orang hilang anak. T___T


more info and video please visit http://falakonline.net/semesta/2013/02/sebuah-meteor-yang-amat-besar-meletup-di-ruang-udara-rusia/

No comments:

stalkers terhormat ;P