Friday, March 1, 2013

Long Live Tasnim!



Setahun sudah berlalu. Ku rasa kan diri ini terlalu tua. sobsss farewell EightTeen. i'm a big girl now. sedih kot. tahun depan dah berganjak masuk zaman 20-an. tahun ni last boleh pegang title remaja. tahun depan dah masuk title dewasa. besar beza nya tu. lebih banyak tanggungjawab. perlukan kesedaran yang lebih untuk meneruskan hidup. kena lebih komitmen kepada study dan jangan abaikan ibubapa. they grow older while us busy growing up.

okayyyyyy. let's play a game called -siapa-ingat-birthday-tasnim-bila-reminder-dekat-facebook-dia-off! hahaha ini game keji. for sure budak- budak asasi kat sini semua tak tahu harini bday aku. sobsss takpe. sebab baru kenal kan mesti lah ingat- ingat lupa gitteewwwzzzz. tapi riuh jugak la bila dorang tahu harini bday aku. yang penting dorang bagi hadiah walaupun dorang lupa! muahahahaa

Mari kita lihat kronologi di bawah sepanjang setahun hidup sebagai remaja 18tahun.


1 Mac 2012. Birthday paling happening! sekali seumur hidup je beb boleh sambut birthday dengan Senapang M16 ni. berdas- das peluru dilepaskan semperna birthday aku. ecececehhh


Selepas PLKN, aku diterima masuk ke UPM Serdang. Asasi yang happening gilaaa sebab boleh bersawah, menyangkul, berendam dalam sawah, membaja, mandi sungai, lawatan kilang etc etc etc.


Dan di sini saya belajar erti persahabatan

...erti kalah menang...
erti hiburan rohani....
erti penat lelah bekerja...
dan juga erti keluarga bahagia!

terima kasih! terima kasih kepada yang sudi menyumbang kepada memori saya! alhamdulillah Allah beri nikmat hidup, nikmat sihat, nikmat iman dan nikmat dilahirkan sebagai seorang Islam. Alhamdulillah for my life. Ampunkan dosa aku, dosa kedua ibubapa ku, dosa para guru ku, dosa sahabat- sahabatku dan dosa orang- orang yang aku sayang. Panjangkanlah umurku, berkatilah hidupku dan murahkanlah rezekiku. Amin. :D




Happy NineTEEN! SMILE XD

No comments:

stalkers terhormat ;P